diumenge, 26 d’abril del 2020

NATURALS

Bon dia a totes i a tots. Segurament heu rebut un correu meu perquè he fet una carpeta al Google Drive on vos he convidat a tots a participar. Si algú no ho ha rebut que m'avisi.
Dins aquesta carpeta hi ha tota la informació dels animals invertebrats que m'heu enviat i que jo he ajuntat i completat en cas de que fos necessari. L'heu d'anar llegint per anar coneixent els animals.

La feineta és que cadascú agafi un dels animals que ha fet i me faci una presentació, un mural a l'estil del que vau fer dels animals vertebrats. Vos don la llibertat de triar un dels que vau fer però m'heu de dir quin abans de començar. 
Quan els murals estiguin fets m'enviau fotos i jo les compartiré.

Tot el que volgueu compartir amb jo tant de naturals com de socials ho podeu posar en aquestes carpetes i teniu present que teniu tota la setmana per anar fent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada