divendres, 15 de maig del 2020

VALORS 15-05-2020

Bon dia! aquí teniu la tasca de valors.

Tenia fins al pròxim divendres per enviar-la al meu correu: pilarr@ceipmarededeudelaconsoalcio.cat

Bon cap de setmana!

 
En aquest temps de confinament hem tengut molt de temps per fer moltes d’activitats amb la nostra família, jugar, mirar la televisió i també per pensar. M’agradaria que contesteu reflexionant cada resposta, les coses que us agraden, les que no, les que us agradaria canviar.... Com a mínim hi ha d’haver dues respostes a  cada apartat.


M’AGRADA.






NO M’AGRADA.
LES PERSONES QUE MÉS ESTIM.






ELS MEUS AMICS/LES MEVES AMIGUES.
M’AGRADARIA CANVIAR.






LES MEVES QUALITATS.
LLIBRES QUE HE LLEGIT






CANÇONS QUE M’AGRADEN
COSES QUE ME FAN ENFADAR








COSES QUE EM DONEN ALEGRIA.
PERSONES QUE SEMPRE VULL TENIR A PROP







M’AGRADARIA TENIR EL PODER DE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada